o nama

Kompanija PB Nitom d.o.o. osnovana je 1994. godine u Nišu, u privatnom je vlasništvu, osnovna delatnost nam je uvoz i distribucija:

- bele tehnike
- kućnih i malih kuhinjskih aparata
- televizora i
- potrošačke elektronike

Početak rada i prve aktivnosti međutim datiraju ranih 90-tih kada se počelo sa veleprodajom tehničke i robe široke potrošnje. Od osnivanja kompanije prvi prelomni događaj koji je obezbedio ubrazan razvoj kompanije je početak direktne saradnje sa vodećim proizvođačima bele tehnike sa prostora bivše Jugoslavije i regiona Balkana, u prilogu sledi hronološki zapis:

do 1998. godine - Obod (Crna Gora), Ei Niš, Sloboda Čačak, Alfa Plam Vranje, Milan Blagojević Smederevo (Srbija)
1998. godina - Bira (Bosna i Hercegovina )
2003. godina - Groupe SEB: Moulinex, Krups, Rowenta (Francuska)
2003. godina - Susler (Turska)
2004. godina - Koncar (Hrvatska)
2005. godina - Metalec (FYR Makedonija)

Ubrzanim razvojem kompanije stvorila se potreba i mogućnost da tokom 2003. godine kompanija investira sopstevni kapital u izgradnju novog poslovnog centra ukupne površine 3.000m2 u Nišu u blizini Aerodroma Niš Konstantin Veliki.

Nastavljajući svoj ubrzani razvoj, kompanija je narasla i najpre postala lider u regionu, a ovog momenta se pozicionirala kao jedna od 5 najvećih Srpskih kompanija u oblasti uvoza i distribucije bele tehnike sa perspektivom daljeg kontinuiranog rasta i razvoja i potencijalom godišnjeg prometa većim od 20 Miliona USD.

Godine uspešnog rada i razvoja uslovile su dalje širenje kompanije, imajući na umu interes i potrebe naših kupaca, 2003. godine osnovali smo i poslovnu jedinicu u Beogradu. Maja 2012. godine zaokružena je jedna od faza uspešnog razvoja kompanije, poslovna jedinica prerasta u poslovni centar, završena je i useljen je rezidencijalni-poslovni kompleks ukupne površine 2.000m2 u Novim Banovcima, na svega 20km od Beograda u neposrednoj blizini autoputa Niš - Beograd - Novi Sad (E-75).

Ove godine kompanija završava fazu infrastrukturnog razvoja i pokreće novu fazu organizacionog razvoja, osvajanje novih tržišta i uvođenje novih prodajnih programa i brendova.

Od svog osnivanja, sada i u buduće sa svim svojim poslovnim partnerima trudimo se da imamo i razvijamo dugogodišnju saradnju - uvažavajući sve specifičnosti i potrebe svakog našeg kupca. Obzirom na našu prisutnost na teritoriji cele Srbije u mogućnosti smo da adekvatno odgovorimo svakom specifičnom zahtevu kako svih postojećih poslovnih partnera tako i onih budućih. Zajednički je interes uvek na prvom mestu, stoga se i trudimo da koristeći stečena iskustva i tradiciju - našu poslovnu politiku stalno usklađujemo sa potrebama i zahtevima poslovnih partnera i krajnjih kupaca.

Svim svojim poslovnim partnerima nudimo kompletnu uslugu, uključujući pomoć prilikom izbora robe (product mix), pomoć i participaciju u marketinškim i prodajnim aktivnostima (marketing mix), kao i savetodavno, informisanjem krajnjih kupca i korisnika, kako pravilno koristiti uređaje i opremu, kako na najbolji način iskoristiti sve mogućnosti koje im stoje na raspolaganju i naravno efikasno rešavanje eventualnih problema koji se pojavljuju tokom korišćenja.

U ravnopravnoj utakmici, trudimo se da budemo najbolji, nudeći više i bolje od drugih. Svim svojim kupcima nudimo dostavu robe, najviši nivo servisa, poštovanje svih dogovorenih rokova. Naš stručni tim, raspoloživ lager ne samo najprodavanijih artikala, brza i efikasna logistika su Vam uvek na raspolaganju. Kompletna odgovornost i posvećenost radu, jasan stav da je obostrani interes imperativ, su vodilje u našem poslovanju i u svakodnevnom radu i odnosu prema partnerima.

Sa poslovnim partnerima neprestano unapređujemo saradnju, spremni da saslušamo sve Vaše predloge i sugestije i zajednički radimo na pronalaženju najboljeg rešenja. Svesni da je prava informacija plasirana u pravo vreme pola dobro urađenog posla, na taj način pružanjem kompletnih i pravovremenih informacija, podižemo efikasnost i profitabilnost naših poslovnih partnera što je svakako obostrani interes.

Saradnjom sa nama u mogućnosti ste da planirate, kreirate i rukovodite svim aspektima svog poslovanja, kao i da svoju kompaniju profilišete drugačije, date joj prepoznatljiv identitet i time se izdvojite, pozicionirate ispred konkurencije i na najbolji način budete prepoznati na tržištu.